Rekant

Pomáháme řídit svět Vaší kancelářské techniky!

OMEZENÝ PROVOZ - KARANTÉNA

covid

 

 

Vážení zákazníci,

S politováním vám oznamujeme, že vzhledem k současné situaci a šíření koronaviru, jsme nuceni z bezpečnostních důvodů a nařízení vlády ČR omezit činnost na nejnutnější.

Od 17.3.2020 budeme tedy poskytovat následující služby:

  1. online-support všem klientům
  2. dodávky spotřebního zboží a materiálu rovnou z našich skladů na vaší adresu.
  3. Pro nové klienty v tomto nešťastném období jsou k dispozici pouze on-line platby předem, pro stálé zákazníky i nadále poskytujeme fakturační platební styk.
  4. Servis strojů jen v nejnutnějších případech a po telefonické domluvě.

Od stejného data jsou pozastaveny veškeré kopírovací služby, příjem a výdej zakázek, jenž byl plánován na naší provozovně, veškeré osobní konzultace, dále montážní práce u klientů a osobní rozvozy spotřebního materiálu.

Na telefonním čísle 777-613-044 je možné dohodnout servisní zásahy a ostatní běžně poskytované služby na termín po ukončení karantény (ve výjimečných případech i během ní).

Pro komunikaci je stále v provozu e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Všem se za tato nechtěná a nežádoucí opatření omlouváme, ale snažíme se chránit před nákazou vás i naše zaměstnance.

Děkujeme za pochopení a těšíme se, že se ve zdraví opět všichni sejdeme.

Za společnost Rekant s.r.o.

           Miroslav Honc

Hledáme technika!

Do našeho kolektivu hledáme dalšího kolegu, na pozici servisního technika.

Náplní práce bude servis kancelářských strojů - převážně značek KonicaMinolta, Brother a Canon, dále pak instalace a stavba pc, montáž kamerových a docházkových systémů, IT support a technický help-desk.

Požadujeme:

Příjemný vzhled a vystupování, trpělivý přístup ke klientům, schopnost učit se novým dovednostem, řidičský průkaz skupiny B, SŠ/VŠ vzdělání, anglický jazyk - alespoň pasivně.

Praxe v oboru velice vítána!

 

Nabízíme:

Rozvoj a školení v oboru, kvalitní a pohodový kolektiv, flexibilní pracovní dobu, individuální přístup, časovou a finanční nezávislost, zaměstnanecké benefity a vybavení.

Nástup možný IHNED!

Veškeré informace podá na telefonu 777-613-044  M. Honc

 

 

Rekant - Aplikace pro mobilní zařízení

Vážení klienti,

pro snažší nakupování jsme pro Vás vytvořili mobilní verzi našeho e-shopu.

Můžete ji tedy mít stále s sebou. Stačí si stáhnout aplikaci přímo pro svůj systém: :-)

      Instalace iOS:              Instalace Android:

EET - Elektronická Evidence Tržeb

Vážení klienti,

v souvislosti s novým zákonným nařízením, jsme pro vás připravili nabídku registračních pokladen, hardware a software, potřebného k naplnění této povinnosti.

Protože víme, že se jedná o zásah do financí a povinného dovybyvení všech provozoven a obchodníků, jenž si za své služby a výrobky nechávají platit hotově nebo platební kartou a že se může jednat o potřebné výdaje v nemalých částkách, rozhodli jsme se vám poskytnout nabídku na různé formy a způsoby naplnění litery zákona.

Námi nabízené řešení uspokojí jak ty nejdrobnější prodejce, kteří nepotřebují evidenci skladových zásob a prodaného zboží, tak i provozovny s více sklady a obchody, restaurace s kalkulacemi na jednotlivá jídla či nápoje s automatickým a sofistikovaným odečítáním skladových zásob.

Jen pro úplnost je třeba říci:

Termíny, od kdy vzniká povinnost evidence tržby jsou následucí:

1. fáze - od 1. prosince 2016 - pro všechny ubytovací a stravovací služby

2. fáze - od 1. března 2017 - pro veškerý vekoobchod a maloobchod

3. fáze - od 1. března 2018 - ostatní činnosti vyjma těch co jsou zahrnuta ve 4. fázi - například svobodná povolání, doprava , zemědělství

4. fáze - od 1. června - vybraná řemesla a výrobní činnosti

(bližší informace k termínům a oblastem podnikání můžete najít na http://www.etrzby.cz/cs/nejcastejsi-dotazy-podnikatelu)

 

Způsoby provedení elektronické evidence:

Je třeba říci, že za každou vydanou hotovost (nebo platbu kartou), musí zákazník obdržet účtenku, která bude obsahovat jedinečné kódy transakce - registrační kód obchodníka a jedinečný párovací kód přidělený automatickým systémem Finanční správy. Z tohoto vyplývá, že žádný sběr informací o prodaném zboží, jeho množství, případně o poskytnuté službě, nebo o zákazníkovi se nikam nepřenáší.

Nabízíme několik forem a způsobů pro platné zaevidování platby, mezi ně patří nejlevnější varianta -  "chytrý telefon" nebo 7" tablet s připojením k internetu, s patřičnou aplikací a připojenou bezdrátovou tiskárnou (WiFi, nebo Bluetooth) pro tisk účtenky. Při práci s aplikací pak stačí vybrat, zda se jednalo o službu, nebo prodej zboží a pak už jen zadat požadovanou částku. Dalším tlačítkem provedete odeslání na patřičná místa a tisk účtenky. Tato varianta je vhodná zejména pro velice občasné platby a tedy do nenáročných provozů.

Druhou varianou je již robusnější řešení ve formě 10" tabletu a k němupřipojené tiskárny. Na tabletu je již možné kromě informace, že šlo o prodej služby, nebo zboží evidovat i sklad, stoly v restauraci, případně provádět přenost mezi zednotlivými stoly, nebo rozdělit účty.

Nejdražší a také nejrobusnější řešení s ochranou dotykové části displaye a zabudované v bitelném chassi, je určeno do náročných provozů. kde se nepočítá s jinou platbou než-li evidovanou.

Zákon říká, že obchodník musí minimálně 10 let evidovat prodeje. Z tohoto důvodu mohou námi dodávané produkty připojeny na Cloud, kde se automaticky tyto transakce ukládají. Přístup k nim má pouze klient, nebo jím pověřený technik. Tato služba je zpoplatněna částkou 399,- Kč / měsíc, bez ohledu na množství uložených transakcí.

 Více informací naleznete zde: http://www.rekant.cz/novinky/96-rekant/eet/160-jak-na-eet

Odkaz do našeho e-shopu: http://eshop.rekant.cz/hledat/?hltext=eet-s&hledani=x

 

  • jak na EET?

    Přinášíme na český trh novou generaci prověřeného softwaru pro pokladní systémy, který...