Vážení klienti,
v souvislosti s novým zákonným nařízením, jsme pro vás připravili nabídku registračních pokladen, hardware a software, potřebného k naplnění této povinnosti.
Protože víme, že se jedná o zásah do financí a povinného dovybyvení všech provozoven a obchodníků, jenž si za své služby a výrobky nechávají platit hotově nebo platební kartou a že se může jednat o potřebné výdaje v nemalých částkách, rozhodli jsme se vám poskytnout nabídku na různé formy a způsoby naplnění litery zákona.
Námi nabízené řešení uspokojí jak ty nejdrobnější prodejce, kteří nepotřebují evidenci skladových zásob a prodaného zboží, tak i provozovny s více sklady a obchody, restaurace s kalkulacemi na jednotlivá jídla či nápoje s automatickým a sofistikovaným odečítáním skladových zásob.
Jen pro úplnost je třeba říci:
Termíny, od kdy vzniká povinnost evidence tržby jsou následucí:
1. fáze - od 1. prosince 2016 - pro všechny ubytovací a stravovací služby
2. fáze - od 1. března 2017 - pro veškerý vekoobchod a maloobchod
3. fáze - od 1. března 2018 - ostatní činnosti vyjma těch co jsou zahrnuta ve 4. fázi - například svobodná povolání, doprava , zemědělství
4. fáze - od 1. června - vybraná řemesla a výrobní činnosti
(bližší informace k termínům a oblastem podnikání můžete najít na http://www.etrzby.cz/cs/nejcastejsi-dotazy-podnikatelu)
Způsoby provedení elektronické evidence:
Je třeba říci, že za každou vydanou hotovost (nebo platbu kartou), musí zákazník obdržet účtenku, která bude obsahovat jedinečné kódy transakce - registrační kód obchodníka a jedinečný párovací kód přidělený automatickým systémem Finanční správy. Z tohoto vyplývá, že žádný sběr informací o prodaném zboží, jeho množství, případně o poskytnuté službě, nebo o zákazníkovi se nikam nepřenáší.
Nabízíme několik forem a způsobů pro platné zaevidování platby, mezi ně patří nejlevnější varianta - "chytrý telefon" nebo 7" tablet s připojením k internetu, s patřičnou aplikací a připojenou bezdrátovou tiskárnou (WiFi, nebo Bluetooth) pro tisk účtenky. Při práci s aplikací pak stačí vybrat, zda se jednalo o službu, nebo prodej zboží a pak už jen zadat požadovanou částku. Dalším tlačítkem provedete odeslání na patřičná místa a tisk účtenky. Tato varianta je vhodná zejména pro velice občasné platby a tedy do nenáročných provozů.
Druhou varianou je již robusnější řešení ve formě 10" tabletu a k němupřipojené tiskárny. Na tabletu je již možné kromě informace, že šlo o prodej služby, nebo zboží evidovat i sklad, stoly v restauraci, případně provádět přenost mezi zednotlivými stoly, nebo rozdělit účty.
Nejdražší a také nejrobusnější řešení s ochranou dotykové části displaye a zabudované v bitelném chassi, je určeno do náročných provozů. kde se nepočítá s jinou platbou než-li evidovanou.
Zákon říká, že obchodník musí minimálně 10 let evidovat prodeje. Z tohoto důvodu mohou námi dodávané produkty připojeny na Cloud, kde se automaticky tyto transakce ukládají. Přístup k nim má pouze klient, nebo jím pověřený technik. Tato služba je zpoplatněna částkou 399,- Kč / měsíc, bez ohledu na množství uložených transakcí.
Více informací naleznete zde: http://www.rekant.cz/novinky/96-rekant/eet/160-jak-na-eet
Odkaz do našeho e-shopu: http://eshop.rekant.cz/hledat/?hltext=eet-s&hledani=x