Do našeho kolektivu hledáme dalšího člena, tentokrát na pozici v Backoffice - Fakturantka / asistentka
Náplní práce bude telefonický příjem zakázek, vyřizování objednávek, fakturace v účetním systému Pohoda, zadávání pracovních schůzek do sdílených kalendářů, zkrátka potřebné administrativní práce.
Požadujeme:
Příjemné vystupování, trpělivý přístup ke klientům, schopnost učit se novým dovednostem, SŠ a vyšší vzdělání. Anglický jazyk - alespoň pasivně výhodou.
Praxe s Pohodou velice vítána!
Nabízíme:
Kvalitní a pohodový kolektiv, zaměstnanecké benefity, flexibilní pracovní dobu, individuální přístup, časovou a finanční nezávislost..
Nástup možný IHNED!
Ostatní: Jedná se o práci se zkráceným pracovním úvazkem - 2-3 dny v týdnu od 8:00-16:00
Veškeré informace podá na telefonu 777-613-044 nebo na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. M. Honc